ANALIZA RUCHU
BIG DATA
Prowadzisz sklep w centrum handlowym, zamierzasz otworzyć restaurację, a może planujesz inwestycję w Twoim regionie?
Chcesz poznać potencjał przyszłej lub aktualnej lokalizacji Twojego biznesu?
Chcesz odkryć potrzeby potencjalnych Klientów i dopasować swoją ofertę do ich indywidualnych potrzeb?
Dowiedz się, kim są Twoi Klienci i rozwiń swój biznes!
ZASTOSOWANIE ANALIZY RUCHU BIG DATA
Dzięki analizie ruchu Big Data, poznasz potencjał istniejącej lub planowanej lokalizacji, profil i zwyczaje zakupowe Twoich klientów i klientów konkurencji.
CO WYRÓŻNIA ANALIZĘ RUCHU BIG DATA
Dane wykorzystywane w Analizie ruchu Big Data od T-Mobile, w przeciwieństwie do tradycyjnej analizy lokalizacyjnej, zapewniają najbardziej miarodajne odzwierciedlenie zachowań obecnych i potencjalnych Klientów.
Dzięki integracji bazy ponad 6 mln użytkowników telefonów komórkowych ze zgodami marketingowymi (zgodnymi z przepisami RODO), doświadczeniu konsultingowemu, specjalistycznej wiedzy i stałej współpracy z liderami różnych sektorów gospodarki, Analiza ruchu Big Data jest rozwiązaniem unikatowym.
- Dzięki analizie ruchu Big Data zoptymalizujesz koszty prowadzonej działalności.
- Łatwo dopasujesz ofertę do grupy aktualnych i przyszłych Klientów.
- Poznasz konkurencję i błyskawicznie zareagujesz na zmieniające się warunki Twojego otoczenia biznesowego.
- Odkryjesz w pełni potencjał turystyczny Twojego regionu i stworzysz atrakcyjną infrastrukturę turystyczną w Twojej okolicy.
Szybka instalacja HotSpotów - jako łącze Internetowe polecane jest wykorzystanie sieci LTE Operatora. Dzięki temu proces instalacji urządzeń będzie szybszy, a koszty z nią związane będą niższe.
HotSpoty są zdalnie zarządzane, dzięki czemu można:
- dynamicznie dostosować szybkość transmisji do użytkowników,
- zabezpieczyć sieć przed atakami z zewnątrz,
- każdy z HotSpotów przypisać do kilkunastu sieci i SSID,
- kontrolować dostęp do stron niepożądanych.
Dane z analizy dostarczamy w formie zagregowanych i zanonimizowanych danych liczbowych i/lub w formie kompleksowego raportu z wizualizacją danych.
Każdą analizę tworzymy w oparciu o indywidualny profil Klienta, dopasowany pod konkretną branżę Twojego biznesu.
W sporządzaniu analiz możemy oprzeć się na danych z ostatnich 12 miesięcy.
Nasze analizy zawierają następujące informacje:
- SKALA RUCHU- liczba zauważonych abonentów T-Mobile w skali całego rynku, pozwala ustalić średnią liczbę wizyt oraz ich powtarzalność w danym miejscu, poznać wielkość grupy docelowej, przeanalizować działanie kampanii promocyjnych i wyznaczyć cele marketingowe na przyszłość
- WSPÓŁODWIEDZANIE – możliwość poznania innych miejsc i lokalizacji odwiedzanych przez abonentów zauważonych w wybranej przez Ciebie lokalizacji.
- ŹRÓDŁA RUCHU – siła oddziaływania obiektu handlowego dzięki wykorzystaniu danych catchment area.
- PROFILE – możliwość stworzenia unikatowego profilu opartego o wiek klienta, jego lokalizację, poziom opłat za usługi telekomunikacyjne, częstotliwość odwiedzania centrów, podróże i wiele więcej istotnych czynników.
- POTENCJAŁ STREFY – możliwość oszacowania szansy prowadzenia Twojego biznesu, dzięki potencjałowi strefy, opartemu na demografii, populacji pracującej, działalnośi konkurencji, generatorach ruchu i wielu innych składowych.
Przykład analizy dotyczącej zasięgu obiektu handlowego:

- Definicja obszaru behawioralnej strefy zasięgu (BCA) i jego porównanie ze strefą dojazdową i/lub innymi definicjami catchment area (jeśli zostały określone przez klienta).
- Podział strefy na centralną i drugorzędną w oparciu o analizę penetracji klientów regularnych
- Potencjał BCA określony przez:
- Liczbę mieszkańców
- Liczbę miejsc pracy (populacja pracująca)
- Strukturę wiekową
- Średnie zarobki
- Średnią wielkość gospodarstwa
- Strukturę zabudowy (domy jednorodzinne itp.)
- Mapa penetracji – jaki odsetek mieszkańców poszczególnych okolic odwiedził centrum w analizowanym okresie
- Penetracja klientów lojalnych i okazjonalnych.