Jeden
Numer
Nie chcesz wybierać między telefonią stacjonarną a mobilną?
Chcesz mieć pewność, że Klienci dodzwonią się do firmy, nawet jeśli Twoi pracownicy znajdują się poza biurem?
Chcesz sprawnie kontaktować się z klientami za pomocą SMS-ów, MMS-ów i faksu?
Chcesz mieć możliwość nagrywania firmowych rozmów telefonicznych?
Pozwól swoim klientom na stały kontakt z firmą za pomocą jednego numeru.
Skorzystaj ze zintegrowanego, wygodnego rozwiązania wykorzystującego różne sposoby komunikacji.
ZASTOSOWANIE JEDNEGO NUMERU
Usługa uprości komunikację z Twoją firmą oraz przyspieszy proces wewnętrznej i zewnętrznej wymiany informacji, dzięki połączeniu telefonii stacjonarnej z komórkową i zespoleniu ich jednym numerem telefonu. Wybierając jeden numer, Twoi klienci zostaną połączeni z odpowiednimi osobami, a Ty i Twoi pracownicy będziecie mogli z jednego numeru oddzwaniać, wysyłać wiadomości tekstowe SMS i MMS), głosowe, video oraz faksy do wielu użytkowników jednocześnie. Będziesz mógł zdecydować także o tym, czy chcesz rejestrować rozmowy realizowane w ramach usługi tak, aby później móc je odsłuchać.
CO WYRÓŻNIA JEDEN NUMER?
Będziesz mógł sam zarządzać systemem komunikacji w Twojej firmie, dzięki unikalnemu rodzajowi centralki telefonicznej pozwalającej na korzystanie z telefonii stacjonarnej i mobilnej na tym samym poziomie oraz dzięki możliwości masowych wysyłek wiadomości SMS, MMS i faksów. Jeden system pozwoli Ci na jednoczesną obsługę wielu klientów oraz bezpłatne przekierowywanie połączeń miedzy telefonią stacjonarną a komórkową. Nagrasz i odsłuchasz dowolną rozmowę realizowaną w ramach usługi.
ZOBACZ JAKIE SĄ KORZYŚCI USŁUGI JEDEN NUMER
- Dzięki opłatom abonamentowym zapłacisz mniej za komunikację w firmie i nie będziesz ponosił dodatkowych opłat za utrzymanie usługi. Poprzez możliwość zarządzania wszystkimi narzędziami w panelu administracyjnym, korzystanie z usługi jest bardzo wygodne. Opcja wysyłania grupowych SMS-ów oraz dzwonienia z tego samego numeru ułatwia kontakt zarówno wewnątrz firmy jaki i z Klientami.
- Możesz aktywować jeden lub więcej numerów dostępowych (wszystkich lub tylko wybranych pracowników) dostosowując usługę do potrzeb Twojej firmy.
- Niezależnie od urządzenia, będziesz stale dostępny dla Twoich klientów.
- Nie będziesz potrzebował sztabu ludzi do wdrożenia i użytkowania usługi. Wszystko, czego potrzebujesz, będziesz mógł zrobić sam.
- Będziesz miał możliwość przeglądu korespondencji i budowania bazy klientów, dzięki archiwizacji wiadomości na bezpiecznym serwerze T-Mobile.
- Dzięki zintegrowaniu wielu narzędzi w jeden system i jeden numer podniesiesz jakość obsługi klienta.
- Zabezpieczysz swój biznes za pomocą rejestrowania rozmów w ramach usługi.