INFOLINIA
Chcesz podnieść prestiż firmy i jakość obsługi Klientów
umożliwiając im wygodny kontakt z Twoją firmą?
Szukasz rozwiązania, dzięki któremu będziesz mógł
sprzedawać swoje produkty i usługi przez telefon?
Infolinia umożliwi Ci sprawną obsługę Klientów oraz sprzedaż produktów i usług zarówno na rynku polskim jak i międzynarodowym.
ZASTOSOWANIE INFOLINII
Podstawowe i niezawodne rozwiązanie pomagające Klientom skontaktować się z Twoją firmą poprzez numery 0-800 i 0-801. Dzięki infolinii będziesz mógł założyć Call Center, Biuro Obsługi Klienta lub rozpocząć telefoniczną sprzedaż swoich produktów i usług, zarówno w Polsce jak i za granicą.
CO WYRÓŻNIA INFOLINIĘ?
Usługę Infolinii możemy uruchomić w ponad 80 krajach, dzięki czemu Twoja firma uzyska lepszą rozpoznawalność na międzynarodowych rynkach. Otrzymujesz możliwość samodzielnego tworzenia i łatwego konfigurowania schematów i scenariuszy idealnie odpowiadających potrzebom Twojej firmy.
- Łatwy i szybki kontakt z Twoją firmą podniesie jakość obsługi, co wpłynie na zadowolenie i lojalność Twoich Klientów.
- Otrzymujesz rozpoznawalny i łatwy do zapamiętania numer, który możesz wykorzystywać w swoich kampaniach reklamowych przeprowadzanych zarówno na terenie Polski, jak i 80 innych krajów.
- Zwiększy się wydajność pracy Twojego personelu dzięki systemowi przekierowań oraz możliwości częściowej automatyzacji odpowiedzi.
- Będziesz mógł monitorować pracę Infolinii w łatwy sposób, bez konieczności zakupu dodatkowego sprzętu.
- Szeroki wachlarz prostych do skonfigurowania usług dodatkowych: warunkowe przekazywanie połączeń, kolejkowanie, IVR oraz poczta głosowa zwiększających wydajność rozwiązania.
- Dostępność Infolinia Krajowej, jak i Międzynarodowej w wariancie Freephone (usługa jest całkowicie bezpłatna dla osób dzwoniących). Dodatkowo, w przypadku Infolinii Krajowej, także jako wariant Shared Cost (dzwoniący pokrywa część opłaty za połączenie).
- Pełna integracja systemu z używanymi przez Twoją firmę centralkami (lub innymi technologiami dostępowymi), a także możliwość konfiguracji i zarządzania usługą on-line.